2008年8月3日 星期日

✰15.【男子漢】(自由‧詩‧詞‧句)



 
大家好
歡迎網友積極參與和
請多多指教
因雅虎:大家相聚嬉戲,詩來詩往好熱鬧。
因備份:發現以前所作的....。
感謝送來的詩詞句子。
將陸續推出,懷念一起走過的日子。
你們好嗎
【男子漢】魚兒 2008年7月31日
風霜雨打堅強過,豁達英雄不怯懦。
一得驚天歡喜地,真真正正好強夫。
ho959hahaha
風雨無阻奮勇過,落難英雄不怯懦。
一枝獨秀碧雲天,瀟瀟灑灑謙君子。
凡鼓勵積極人生的請大力支持
詩詩 :
風風雨雨悠然過,落落魄魄休煩瑣。
一一二二心素淡,冷冷清清感慨多。
和平安樂
風雨飄搖悠然過,落泊人生休怯懦,
一朝云散見青天,堂堂正正是男兒。
Q媽
風雨坎坷堅難過,落日餘暉不怯懦。
一輪紅日映晚霞,輕輕鬆鬆迊黎明。
小辣椒 Ken Ken
風洶雲湧堅心過,落花莫偏執怯懦。
一搖揚帆出生天,嘻嘻哈哈展英雌。

有姐Yuet Yau Chau
英勇雄壯男子漢,轉危為安不怯懦,
勇敢救人出生天,滅火英雄好強人!
love cat girl
魚兒 上面既句子全部都有正面既訊息,
我睇左之後都精神為 之一震,
即刻廷起胸積極做人呀,係一種咁既感覺囉。
Thank you!!

5 則留言:

  1. 魚兒、我來了探你啦!,我還末回到家,嘻嘻哈哈今晚再來、

    回覆刪除
  2. 英勇雄壯男子漢,轉危為安不怯懦,
    勇敢救人出生天,滅火英雄好強人!

    魚兒...我來了...
    2008年作的詩,我還未認識你...哈哈...這詩題我未作過呀..

    回覆刪除
    回覆
    1. 有姐你好..好開心你和..
      唔好意思..才睇到..漏了剔..請諒..
      才補上去..謝謝你...

      刪除
  3. 自知算有男子漢精神與體魄.歷盡愴桑今白髮.又真既一樣.在facebook 又時見到....

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾也會長你好..好開心你來傾偈..
      你當然是好男兒表表者..樣樣佳能..又是好丈夫..天天拍住太座四圍去..哈哈..
      唔好意思..才回..請諒..

      刪除

大家好..歡迎留言..多多指教