2008年3月26日 星期三

✰2【如意】(自由‧句1)


大家好
歡迎網友積極參與和
請多多指教
因雅虎:大家相聚嬉戲,詩來詩往好熱鬧。
因備份:發現以前所作的....。
感謝送來的詩詞句子。
將陸續推出,懷念一起走過的日子。
你們好嗎?
2214229_89.jpg
【如意】魚兒
魚自在......水如意,自在游來此句易。
2008年3月26日
【如意】金蘭
大自在......詩如意,筆走龍蛇任我行。
【如意】雪緣小棧
心自在......草如意,天地合時抱子歸。
【如意】ho959hahaha
人自在......情如意,天造地設結伴隨。
【如意】五月心
你自在......我如意,日日上網開心事。
【如意】小辣椒
有自在......無如意,得失何必太介意。
【如意】神奇六
山自在......海如意,人寄青蔥魚得水。
【如意】Henry
感自在......情如意,暖暖春風輕輕涼。
【如意】蕃薯糖水
我自在......郎如意,情投意合寫情詩。
【如意】ho959hahaha
常自在......真如意,隨緣隨心安樂透。
【如意】大地小羊
天自在......誰如意,穹蒼萬物隨人意。
【如意】JJ 先生
風自在......雲如意,天下風雲出我輩。
【如意】千山獨行
實自在......多寫意,滿天紅綿春霧雨!
【如意】三叔
觀自在......心如意,渡盡蒼生始成佛。
【如意】ho959hahaha
不自在......難如意,且讓煩悶隨風走。
【如意】千山獨行
語自在......論寫意,金蘭桃園同結義。
【如意】和平安樂
松自在......柏如意,凡塵俗事隨煙散。
【如意】心靜
日自在......夜如意,歌舞歡樂兩心知。
【如意】心靜
久自在 ......唔如意,久唔久出其不意。
【如意】和平安樂
愛自在......情如意,郎情妾意永難忘。
【如意】不來梅魅力店
看自在......笑如意,實渡滄桑變幻時。
【如意】田舍
好自在......心如意!我的生活最寫意。
【如意】龍五 龍無忌重生
何自在......好如意,久唔久醋花心次。
【如意】龍五 龍無忌重生
龍自在......無如意,忌諱流感病菌肆。
【如意】大姐月華
心自在......情如意,開心齊來詠新詩。
【如意】有姐
雅自在......虎無意,網友迫遷四散累!

8 則留言:

  1. 雅自在,虎無意,網友迫遷四散亂!

    回覆刪除
  2. 有姐你好..好開心你來留句..謝謝..
    去唔到你度...話要入才可留言呢..
    恭喜..恭喜..再添孫...祝快高長大..聰明伶俐...

    回覆刪除
  3. 小魚魚,,我也來獻醜兩句了, 請指正-----------------[ 網自在 , 友如意, 網友相聚在網誌 ]..請問寫得如何呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 小毛毛好叻叻呀..放上網了..多些來玩呀..

      刪除
    2. 多謝小魚魚青睞,,毛毛好開心呀...哈..!.我曉寫既話, 就自然會再來玩架啦...

      刪除
    3. 好開心又見到小毛毛..好呀..你定得既...

      刪除
    4. 哈....再說謝謝呀.....如果識點作既我自然會再嚟作, 但難作既我就不想寫出來給人見笑呢,,,是嗎?? 因我都有自知之明架嘛...

      刪除
    5. 小毛毛週日快樂..魚兒也不識..胡亂玩玩之..你有天份玩既..

      刪除

大家好..歡迎留言..多多指教